YOGA

YOGA בין אם אתם מחפשים חוויה אתלטית, דינמית או קשר יותר עמוק לגוף ולנפש, לוקר רום מציעים לכם שיעורי יוגה מעולים   ויניאסה יוגה הינה שיטת תרגול דינמי המבוססת על תרגול רך וזורם, תוך דיוק על מנח נכון בביצוע התנוחה. מתאים למתרגלים חדשים. האטה יוגה היא היוגה היותר פיזית שלנו שמתמקדת בהיבט הפיזי והנשימה אשטנגה הינה שיטת תרגול דינאמית. קצב התרגול מהיר וזורם וסדרת התנוחות קבועה.

ATHLETICS

ATHLETICS אימון פונקציונאלי קצר ואינטנסיבי, בעצימות גבוהה, הלוקח אותך מנטלית ופיזית לקצה היכולת. האימון בונה יכולות אתלטיות מפתיעות, סיבולת לב ריאה וכוח ששכחת שיש בך. לא מתאים לכל אחד

BODY SCULPT

BODY SCULPT לאלו שלא מחפשים להתחכם, מדובר באימון קשה לחיטוב ועיצוב הגוף עם תוצאות מהירות. האימון משלב עזרים שונים ומתמקד בחיטוב של השרירים האהובים: ישבן, ירכיים, ידיים ובטן

FCT

FCT אימון תחנות המשלב בין מאמץ אירובי מתמשך לבין תרגילי כוח דינמיים. האימון ברובו מול משקל הגוף תוך שילוב של עזרים כגון TRX, כדורי כח, קופסאות קפיצה, קטל בלס ועוד... האימון עובד על כל מרכיבי הכושר הגופני: כוח, סיבולת לב ריאה, כוח מתפרץ, שיווי משקל ומיועד למתאמנים שאוהבים להזיע

פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים אכן משתמשים במכשירי פילאטיס, אך זה אינו אימון קלאסי. ישנם שני דרגות קושי הרגילה המיועדת למי שרוצה לחטב ולעצב ודרגה קשה למי שכבר בכושר גבוהה ומחפש למקסם תוצאות חיטוב ועיצוב

PILATES

PILATES אף שריר לא נשכח או נזנח באימון מזרן זה, המובסס על תורתו של ג'וזף פילאטיס. אנו מציעים שילוב של אימונים מודרניים וקלאסיים וכמובן גם אימונים ייחודיים לנו. כולם בשימת דגש על מתיחות וחיזוק הגוף, בהתייחסות מרובה לשרירי הליבה. מתאים לכל הרמות. מוצא תרגול L2 למתקדמים שביניינו

BURN CLASS

BURN CLASS כמו שזה נשמע - אימון אירובי קשה בטירוף שכל מטרתו היא לשרוף כמה שיותר!.

ZONE WORKOUT

ZONE WORKOUT אימון פונקציונלי המורכב מחמישה אזורי אימון שעובדים על כל מרכיבי הכושר הגופני