• Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle

locker room - doing it right
Tsharnichovski 31, Pinsker 24, Ester HaMalka 4, Gordon 36 

03-5092727

שאלות ותשובות לימי קורונה

עדכונים 27.03.20

פתיחת שיעור און ליין ישר מהאפליקציה :

במקום כניסה לשיעור זום דרך הסמס שנשלח אליכם - השתדרגנו ומהיום יופיע הלינק 20 דק לפני השיעור בצורה מהבהבת במסך הראשי של אפליקצית ezshape שלנו 
 

התחברות מהמחשב :

יש להוריד את האפליקציה של ZOOM למחשב. לפני השיעור יש להיכנס לאפליקציה שלנו ezshape ובתיאור של השיעור שנרשמנו אליו יופיע מספר ID של השיעור ב ZOOM. את מספר זה יש להזין באפליקציית זום תחת JOIN+
להורדת זום https://zoom.us/download


התחרטתי ואני רוצה לחזור להתאמן:
אין בעיה - רק תשלחי מייל [עדיף להגיב למייל המקורי שמבקש הקפאה/ביטול] ותתחילי להתאמן

וקצת מספרים:
אנחנו על ממוצע של 5.2 אימונים בשבוע - שזה 21 לחודש. מה שאומר שעלות שיעור ממוצע היא 11 שח

----------------------------------

 

עדכונים 20.03.20

שאלה : אני עושה בדרך כלל אימונים עם ציוד כושר שאין לי בבית, איך זה יעבוד באוןליין?

תשובה : אימוני האון ליין כולם דורשים רק מזרן/שטיח/מגבת. הכל עם משקל גוף.

בכל זאת בא לכם משקלים ??? את כל הפסטה והאורז שקניתם תהפכו למשקולות! שישיות מים ומרכך כביסה גם יעשו את העבודה!

וברצינות, ניתן להתייעץ עם המאמן לפני השיעור אם יש לו המלצה איך להעצים את האימון עם דברים שלכולנו יש בבית 😊

אלטרנטיבות שניתן למצוא בכל דירה תלאביבית:

בוקס? כיסא!

משקולות? שישיות מים!

גלידרים? סמרטוט/מגבת קטנה!

גומיה? טייץ/גרביון!  

משולש תמיכה לגב? כרית קטנה!

לשיעורי יוגה אפשר להביא צעיף או משהו כמו רצועה, כרית לתמיכה ושמיכה להרפיה.

 

שאלה : האם נתן לרכוש אביזרי כושר מהלוקר רום?

תשובה : יש לנו למכירה מזרנים בדיוק כמו המזרנים שיש בפינסקר/גורדון (בחללי היוגה פילאטיס).

עלות המזרן היא 200 שקלים (לא העלנו מחירים נשבעים ככה זה תמיד היה) אם תרצו לרכוש תשלחו לנו הודעה בווצאפ ונארגן נציגה אמיצה שתבוא למכור לכם!

 

שאלה : למה X לא מעבירים שיעורים? אפשר ש Y תעביר שיעורים?

תשובה : הציוד שלנו והכוח אדם מנהלתי מאוד מצומצם,  ובזמן חירום כמו עכשיו אין לנו אפשרות לתת לכל המאמנים המדהימים שלנו שיעורי און ליין. ככל שנכנס יותר לשגרה כך נוסיף עוד ועוד מאמנים למערכת שעות.

 שאלה : אני לא מקבל סמס עם לינק לשיעור:

תשובה : אם לא קיבלת סמס, 10 דקות לפני השיעור תשלח/י הודעה אלינו לוואצפ 0549916376 ונשלח לך דרך שם!

 

שאלה : שלחתי מייל ביום ראשון, למה אתם לא עונים?

תשובה : עושים את כל מה שביכולתנו להשתלט על הכל, לאט לאט אנו נגיע לכולם.

הסיבה שביקשנו לשלוח מיילים היא בשביל שנוכל להגיע לכל לקוחה ולקוח ולתת מענה (גם אם זה לוקח יותר זמן ברגיל כמו בימים כאלה).

אם לא ענינו עדין – אם אתם רוצים לוודא שקיבלנו תשלחו ווצאפ – 0549916376.

שאלה : למה אתם לא עונים בטלפון???

תשובה : כרגע אנחנו במתכונת מצומצמת של עובדים, והעבודה היא מהבית. אם משהו מאוד מאוד דחוף יש לשלוח לנו הודעה בווצאפ, 90% מהמקרים ניתן לפתור דרך שם. אם עדין תרצו שנדבר טלפונית תרשמו לנו שם ונחזור הכי מהר שאפשר!


היי כולם, עוד טיפה הבהרה בקשר להקפאות מנוי 

זה מחולק לפי סוג המנוי (אם אתם לא בטוחים איזה סוג מנוי אתם יכולים לשלוח הודעה לווצאפ לשלנו ונגיד לכם – 0549916376)

מנוי שמוגדר בזמן (שנה/חצי שנה/8 חודשים וכו') –

המנוי שלכם שולם דרך עסקת תשלומים, כלומר, שילמתם את המנוי כולו והוא חולק לתשלומים לפני זמן המנוי שלכם.

במקרה כזה, אתם תקבלו את ימי ההקפאה שביקשתם כתוספת למנוי. – אם הקפאתם 10 ימים תקבלו 10 ימים לסוף המנוי וכך האלה. כרגע אין עוד תאריך לסוף הקורונה (דה) אז סך הכל הימים שתקבלו יהיו מיום בקשת ההקפאה עד לחזרה לשגרה.

מנוי מתחדש (מנוי שאינו מוגבל בזמן והוא רק חודש התראה לביטול).

המנוי שלכם מחיוב כל חודש בהוראת קבע. זה אומר שכל חודש בחודשו אנו מחייבים אותכם.

ההקפאה שלכם – מיום הבקשה להקפאה עד סוף מרץ תקבלו זיכוי על הימים, ברגע שנחזור לשגרה.  בנוגע לאפריל מאי והאלה (מקווים שלא יהיה הלאה) לא תראו חיוב בכלל.

ההקפאה תשתחרר ברגע שנחזור כולנו לשגרה!

  • אם תרצו לנסות את שיעורי האון ליין ואז להחליט על הקפאה/לא הקפאה זאת לגמרי אפשרות. רק לעדכן אותנו במייל מה החלטתם.

 

ביטולי מנוי

אין לנו איך לבטל מנויים כרגע אלא רק להקפיא אותם. ביטול מנוי דורש חודש התראה/דמי ביטול תלוי בסוג המנוי שיש לך. ולכן נקפיא לך את המנוי באופן מלא עד יעבור הקורונה.

שיעבור הקורונה קודם כל נזכה אותך על הימים של מרץ ורק אחרי זה נחזור לחייב את המנוי.

במידה וגם שיגמר הקורונה תרצה/י לבטל את המנוי שלך, מועד הבקשה לסיום המנוי יהיה מועד סיום הקורונה - כך שלמעשה - אם תרצה/י בכל זאת לבטל את המנוי - החיוב יהיה כאילו ביטלת ביום ששלחת את המייל הראשוני - ובכך לא נפגעת כלכלית בשום אופן.  

  • כל מה שכתוב הנ"ל, יהיה כרגע רטרו אקטיבי. הסיבה היא שהמלאכה מרובה והזמן קצר. אנחנו לא מתעלמים מאף אחד בכוונה, מבקשים שתנסו להבין גם את הצד שלנו ולהתאזר בסבלנות.

 

תודה על התמיכה בימים כאלה, מקווים שאתם נהנים מהשיעורי אוןליין!

 

שאלה :מה ההבדל בין הקפאה לביטול? / אני רוצה לבטל את המנוי אבל אין לי עניין להשתמש בשיעורי האונליין בחודש התראה

תשובה : כרגע אין לנו אופציה לבטל מנויים ☹, ראו למעלה פירוט נוסף. (לא להילחץ לפני שקוראים הכל!!! יהיה ביטול אבל אחרי הקרונוש)

בתקווה יעבור בקרוב!