
WELCOME
אז כמה פרטים טכניים חשובים לפני שאנחנו מתחילים:
המנוי תקף לכל הסניפים שלנו.
הרשמה לאימונים נפתחת 48 שעות לפני האימון הרצוי [למעט לאימוני פילאטיס מכשירים בהם ההרשמה נפתחת 24 שעות לפני האימון הרצוי].
למנויי מכשירים לא מוגבל + כל הכרטיסיות - ההרשמה לפילאטיס מכשירים נפתחת 48 שעות לפני האימון.
ניתן לבטל הרשמה עד שעתיים לפני האימון. בבקשה תהיו אחראים בנושא. ביטול מאוחר מזה יינקב כניסה במנוי החודשי וירשם כחיסור.
אם צברתם.ן שני חיסורים במנוי, האפליקציה תיחסם לרישום ותיפתח אוטומטית לאחר שבוע ממועד החסימה, במהלך הזמן הזה תוכלו להרשם לאימונים דרך הצוות בטלפון/וואטסאפ/במקום.
הצ'יפ פותח את דלתות הסטודיו 30 דק' לפני אימון שנרשמתם.ן אליו והוא מסמן שהגעתם.ן לאימון. לכן, יש להעביר אותו בכניסה למתחם בכדי לסמן למערכת שאכן הגעתם.ן לשיעור. במידה והצ׳יפ לא עליכם.ן - פנו למאמנ.ת בכדי שיסמן אתכם.ן
יש להגיע בזמן לשיעורים, ניתן לאחר עד 5 דקות. לא תתאפשר כניסה לאחר מכן.
יש לזכותכם שתי כניסות בשנה מאיתנו לחבר/בן משפחה. עליכם.ן להגיע לאימון יחד איתו/איתה, הרשמה ביטול ושינוי ייעשו דרך הצוות בוואטסאפ/בטלפון/במקום.
יש להגיע לכל האימונים חוץ מיוגה ופילאטיס עם מגבת. אם שכחתם.ן תוכלו להשכיר מהקבלה ב-4 ש"ח.
הקפאה, ביטול ושינוי מנוי ייעשו ע״י שליחת בקשה דרך האפליקציה בתפריט או בלינק המצורף כאן למעלה.
ניתן להקפיא את המנוי ללא הגבלה. המנוי מזכה ב-14 ימי הקפאה ללא עלות בכל שנה קלנדרית. מעבר לכך ההקפאה תזוכה ב 50% מהעלות (מחושב לפי מנוי ומספר הימים בחודש).
לא ניתן להקפיא רטרואקטיבית. הקפאה תתבצע מיום שליחת הבקשה לכל המוקדם ולמינימום של ארבעה ימים.
לביטול המנוי יש לשלוח בקשה דרך האפליקציה החל מהחודש השני למנוי, כל ביטול מחוייב בהתראה של חודש מראש.
לא ניתן להקפיא בחודש ביטול - חודש הביטול ישולם במלואו. המנוי משולם באמצעות כרטיס אשראי (לא דיירקט/דביט) בהוראת קבע שיורדת ב-2 לכל חודש, אם הצטרפתם לאחר תחילת החודש התשלום עבור החודש הראשון יהיה יחסי וכמות הכניסות לא תשתנה.
ניתן להירשם בכל יום לשיעור אחד מראש באפליקציה ושיעור נוסף מראש טלפונית או בהודעה- מעבר לכך מתאפשר להירשם על בסיס מקום פנוי שעה לפני תחילת השיעור דרך האפליקציה.
אני מסכימ.ה לקבל הודעות פרסומות באמצעות הודעות אלקטרוניות ו SMS
Some important technical details before we begin
The subscription is valid for all of our branches.
Registration for classes opens 48 hours before each class (except for Reformer Pilates classes, for which registration opens 24 hours before the class).
Members with the Unlimited Reformer’s membership or holders of class packages have early access to registration for Reformer Pilates classes - registration opens 48 hours before the class.
You can cancel your registration up to 2 hours before the class. Please be responsible in this matter. Late cancellations will result in a deduction from your monthly subscription and will be recorded as an absence. If you accumulate two absences in your membership, the app will block your access to registration and will automatically unlock it after one week from the date of the block. During this time, you can register for classes through the team by phone/WhatsApp or in person.
The chip opens the studio's doors 30 minutes before the class you registered for. It signals that you have arrived for the class. Therefore, please use it at the entrance to the facility to indicate that you have indeed arrived for the class. If the chip is not with you, please contact the instructor to have it marked for you.
Arrive on time for classes; late entry of more than 5 minutes after the class has begun will not be allowed.
You are entitled to two guest entries per year. You must arrive for the class together with your guest, and registration, cancellation, and changes will be handled by the team via WhatsApp/phone or in person.
You must bring a towel to all classes except for Yoga and Pilates. If you forget, you can rent one from the reception for 4 shekels.
Freezing, canceling, and changing a membership can be done by sending a request through the app in the menu or using the links here.
You can freeze your subscription without limitation. The membership is entitled to 14 days of freezing at no cost each calendar year. Beyond that, freezing will be charged at 50% of the cost (calculated based on the subscription and the number of days in the month). Retroactive freezing is not allowed. Freezing will be effective from the day the request is sent, and for a minimum of four days.
To cancel the subscription, you must send a request through the app starting from the second month of the subscription, with a one-month notice.
You cannot freeze in the cancellation month; the cancellation month must be paid in full. The subscription is paid by credit card (not debit/direct) with a fixed monthly payment on the 2nd of each month. If you join after the start of the month, the payment for the first month will be relative to the days remaining in the month, but the number of entries will not change.
You can register for two classes in advance on any given day, and beyond that, you can only register on a first-come, first-served basis at the beginning of the class at the branch's reception.
WELCOME
אז כמה פרטים טכניים חשובים לפני שאנחנו מתחילים:
המנוי תקף לכל הסניפים שלנו.
הרשמה לאימונים נפתחת 48 שעות לפני האימון הרצוי [למעט לאימוני פילאטיס מכשירים בהם ההרשמה נפתחת 24 שעות לפני האימון הרצוי].
למנויי מכשירים לא מוגבל + כל הכרטיסיות - ההרשמה לפילאטיס מכשירים נפתחת 48 שעות לפני האימון.
ניתן לבטל הרשמה עד שעתיים לפני האימון. בבקשה תהיו אחראים בנושא. ביטול מאוחר מזה יינקב כניסה במנוי החודשי וירשם כחיסור.
אם צברתם.ן שני חיסורים במנוי, האפליקציה תיחסם לרישום ותיפתח אוטומטית לאחר שבוע ממועד החסימה, במהלך זמן זה תוכלו להרשם לאימונים דרך הצוות בטלפון/וואטסאפ/במקום.
הצ'יפ פותח את דלתות הסטודיו 30 דק' לפני אימון שנרשמתם.ן אליו והוא מסמן שהגעתם.ן לאימון.
לכן, יש להעביר אותו בכניסה למתחם בכדי לסמן למערכת שאכן הגעתם.ן לשיעור. במידה והצ׳יפ לא עליכם.ן - פנו למאמנ.ת בכדי שיסמן אתכם.ן
יש להגיע בזמן לשיעורים, ניתן לאחר עד 5 דקות. לא תתאפשר כניסה לאחר מכן.
יש לזכותכם שתי כניסות בשנה מאיתנו לחבר/בן משפחה. עליכם.ן להגיע לאימון יחד איתו/איתה, הרשמה ביטול ושינוי ייעשו דרך הצוות בוואטסאפ/בטלפון/במקום.
יש להגיע לכל האימונים חוץ מיוגה ופילאטיס עם מגבת. אם שכחתם.ן תוכלו להשכיר מהקבלה ב-4 ש"ח.
הקפאה, ביטול ושינוי מנוי ייעשו ע״י שליחת בקשה דרך האפליקציה בתפריט
ניתן להקפיא את המנוי ללא הגבלה.
מנוי מזכה ב-14 ימי הקפאה ללא עלות בכל שנה קלנדרית.
מעבר לכך ההקפאה תזוכה ב 50% מהעלות (מחושב לפי מנוי ומספר הימים בחודש).
לא ניתן להקפיא רטרואקטיבית.
הקפאה תתבצע מיום שליחת הבקשה לכל המוקדם ולמינימום של ארבעה ימים.
לביטול המנוי יש לשלוח בקשה דרך האפליקציה החל מהחודש השני למנוי, כל ביטול מחוייב בהתראה של חודש מראש.
לא ניתן להקפיא בחודש ביטול - חודש הביטול ישולם במלואו.
המנוי משולם באמצעות כרטיס אשראי (לא דיירקט/דביט) בהוראת קבע שיורדת בתאריך קבוע בחודש לפי מועד הצטרפות למנוי.
ניתן להירשם בכל יום לשיעור אחד מראש באפליקציה ושיעור נוסף מראש טלפונית או בהודעה- מעבר לכך מתאפשר להירשם על בסיס מקום פנוי שעה לפני תחילת השיעור דרך האפליקציה.
A Few Important Technical Details Before We Begin:
-
Membership Validity
Your membership is valid at all of our branches.
-
Class Registration
Registration for classes opens 48 hours before the desired class, except for Reformer Pilates, which opens 24 hours before.
For Unlimited Reformer Members and all class packs, registration for Reformer Pilates opens 48 hours in advance. -
Cancellations
You can cancel a class up to two hours before it starts. Please be responsible — late cancellations will be counted as a class used on your membership and marked as an absence. -
Absence Policy
After two absences, your app access will be temporarily blocked for one week. During this time, you can still register for classes through our team by phone, WhatsApp, or in person. -
Studio Access (Chip Key)
Your chip opens the studio doors 30 minutes before your scheduled class and marks your attendance.
Please scan it upon entry to confirm your arrival.
If you don’t have your chip with you, ask your coach to mark your attendance manually. -
Punctuality
Please arrive on time. Entry is allowed up to 5 minutes after class begins. Late arrivals beyond that will not be admitted. -
Guest Passes
You are entitled to two free guest passes per year (for a friend or family member).
You must attend the class together, and registration/cancellation/changes are handled through the team via WhatsApp, phone, or in person. -
Towels
A towel is required for all classes except Yoga and Pilates.
Forgot yours? You can rent one at the reception for 4₪. -
Membership Freeze, Cancellation, or Change
Requests must be made through the app menu. -
Freezes
You can freeze your membership without limit.
Each membership includes 14 free freeze days per calendar year.
Beyond that, freezes are billed at 50% of your membership rate (calculated by days in the month).
Freezes cannot be applied retroactively and will take effect no earlier than the day the request is submitted, for a minimum of four days. -
Cancellation
You may cancel your membership starting from the second month, by sending a request via the app.
Cancellations require a 30-day notice.
The month of cancellation cannot be frozen and must be paid in full. -
Payment Method
Memberships are paid by credit card only (no debit/direct cards), with a recurring monthly charge on a fixed date determined by your signup date. -
Booking Limit
You may book one class per day in advance via the app and one additional class by phone or WhatsApp.
Additional classes can be booked one hour before start time, subject to availability, via the app.